Pedagoogid
Õpetaja: Janne
Õpetaja assistent: Kristi
Õpetaja abi: Ulvi
Muusikaõpetaja: Tiiu
Liikumisõpetaja: Irina
Lapsevanemate esindaja hoolekogus:
Rühma iseloomustus
Laste vanus : 4-6
Laste arv : 16
Päevakava
-
Päevakava
- 7.00- 8.30
- laste saabumine, mängud, vaba tegevus
- 8.30 -9.00
- hommikusöök
- 9.00- 11.00
- õppe- ja kasvatustegevused
- 11.00 – 12.30
- mängud, tegevused, vaatlused õues, eneseteenindamine
- 12.30-13.00
- lõunasöök
- 13.00-15.00
- lõunauinak
- 16.00-18.00
- õhtuoode, vaba tegevus, mängud toas ja õues, kojuminek
4. Õppetegevused
Muusika
1) laulmine;
2) muusika kuulamine;
3) muusikalis-rütmiline liikumine ja tants;
4) pillimäng.
Muusikategevused saalis 2Liikumine
1) kehalise kasvatuse alased teadmised: ohutus, enesekontroll ja hügieen;
2) põhiliikumised;
3) liikumismängud;
4) erinevad spordialad.
Liikumistegevused saalis, võimlas, õues 2
Ujumine 0Kunst
1) kujutamine ja väljendamine;
2) kujundamine;
3) tehnilised oskused;
4) kunstiteoste vaatlemine. 2
Voolimine 1
Kleepetöö, meisterdamine 1
Maalimine, joonistamine 1Mina ja keskkond
1) sotsiaalne keskkond;
2) tehiskeskkond;
3) looduskeskkond.
vestlus, kuulamine, jutustamine, praktiline tegevus, õppemäng 1Keel ja kõne
1) keelekasutus: hääldamine, sõnavara, grammatika;
2) suhtlemine, jutustamine ja kuulamine;
3) lugemine ja kirjutamine, lastekirjandus. 4Matemaatika
1) hulgad, loendamine ja arvud, arvutamine;
2) suurused ja mõõtmine;
3) geomeetrilised kujundid. 1 Tegevuskava
-
Õppemänge mängides laps:
- õpib ja omandab sotsiaalseid oskusi ja reegleid, sh kuulab kaaslast, sõlmib kokkuleppeid, ootab oma järjekorda, järgib mängureegleid, keskendub mängule ja püsib alustatud tegevuse juures.
- omandab, kinnistab ja süvendab teadmisi ja oskusi erinevates õppe- ja kasvatustegevuse valdkondades, nt saab selgeks suuruse- ja asukohamõisted, järgarvud, rühmitamise (tüdrukud ja poisid; punane ja sinine võistkond jne), orienteerub ajas ja ruumis; hääle- hääliku- ja lugemismängud aitavad kujundada ja arendada lapse lugemis- ja kirjutamisoskust.
- kogeb emotsioone, põnevust, uudishimu, huvi, loovust ning väljendab emotsioone sobival viisil.
- arendab erinevaid tajusid (kuulmine, nägemine, kompimine, haistmine), vaatleb, märkab, suunab oma tähelepanu ja mõtlemist.
- osaleb mänguvahendite valmistamisel taaskasutatud materjalidest.
- mängib õues, sh õpib läbi erinevate matkimismängude lindude ja loomade liikumisviise, loodusnähtusi, tutvub looduslike materjalidega.
- mängib rahvuslikke mänge: osavus-, laulu-, ring- ja sõnalisi mänge. Muusika- ja laulumänge mängides arenevad lapsel muusikaline kuulmine ja rütmitunne. Laps annab liikumise abil edasi muusika meeleolu, reageerib muusika rütmile, dünaamikale, algusele ja lõpule.
- arendab kehalist võimekust, kehastudes erinevateks tegelasteks (loovus, fantaasia) kasutab erinevaid liikumisviise – arenevad liigutuste täpsus ja koordinatsioon.
- õpib mängudes väärtusi.