Pedagoogid
Õpetajad: Kadri, Tiina
Õpetaja abi: Triin
Muusikaõpetaja: Ave
Liikumisõpetaja: Jane
Lastevanemate esindaja hoolekogus:
Rühma iseloomustus
Laste vanus : 6-7
Laste arv : 20
Päevakava
-
Päevakava
- 7.00 – 8.50
- • laste saabumine lasteaeda
• individuaalne või grupitöö lastega
• õppe- ja loovmängud
• vaba tegevus
• info lapsevanematega - 8.30 – 9.00
- Hommikusöök
- 9.10 – 12.00
- 1. Õppe- ja kasvatustegevused
2. Õues viibimine
• mängud
• vaatlused ja õppetegevused
• jalutuskäigud
• liikumismängud
• vaba tegevus - 12.30
- Lõunasöök
- 13.00 – 15.00
- Puhkeaeg
- 15.00 – 16.00
- • eneseteenindamine
• vaba tegevus
• huvitegevused - 16.00-16.30
- Õhtuoode
- 16.30 – 18.00
- • huvitegevused
• individuaalne ja/või grupitöö lastega
• mängud toas ja/või õues
• õppe- ja loovmängud
• info lapsevanematega
• laste kojusaatmine
Õppetegevused
-
Õppetegevused
Muusika
1) laulmine;
2) muusika kuulamine;
3) muusikalis-rütmiline liikumine ja tants;
4) pillimäng.Muusikategevused saalis
Liikumine
1) kehalise kasvatuse alased teadmised: ohutus, enesekontroll ja hügieen;
2) põhiliikumised;
3) liikumismängud;
4) erinevad spordialad.Liikumistegevused saalis, võimlas, õues
Ujumine
Kunst
1) kujutamine ja väljendamine;
2) kujundamine;
3) tehnilised oskused;
4) kunstiteoste vaatlemine.Voolimine
Kleepetöö
Maalimine
Mina ja keskkond
1) sotsiaalne keskkond;
2) tehiskeskkond;
3) looduskeskkond.vestlus, kuulamine, jutustamine, praktiline tegevus, õppemäng
Keel ja kõne
1) keelekasutus: hääldamine, sõnavara, grammatika;
2) suhtlemine, jutustamine ja kuulamine;
3) lugemine ja kirjutamine, lastekirjandus.Matemaatika
1) hulgad, loendamine ja arvud, arvutamine;
2) suurused ja mõõtmine;
3) geomeetrilised kujundid. Tegevuskava
-
Tegevuskava
Õppemänge mängides laps:
- õpib ja omandab sotsiaalseid oskusi ja reegleid, sh kuulab kaaslast, sõlmib kokkuleppeid, ootab oma järjekorda, järgib mängureegleid, keskendub mängule ja püsib alustatud tegevuse juures.
- omandab, kinnistab ja süvendab teadmisi ja oskusi erinevates õppe- ja kasvatustegevuse valdkondades, nt saab selgeks suuruse- ja asukohamõisted, järgarvud, rühmitamise (tüdrukud ja poisid; punane ja sinine võistkond jne), orienteerub ajas ja ruumis; hääle- hääliku- ja lugemismängud aitavad kujundada ja arendada lapse lugemis- ja kirjutamisoskust.
- kogeb emotsioone, põnevust, uudishimu, huvi, loovust ning väljendab emotsioone sobival viisil.
- arendab erinevaid tajusid (kuulmine, nägemine, kompimine, haistmine), vaatleb, märkab, suunab oma tähelepanu ja mõtlemist.
- osaleb mänguvahendite valmistamisel taaskasutatud materjalidest.
- mängib õues, sh õpib läbi erinevate matkimismängude lindude ja loomade liikumisviise, loodusnähtusi, tutvub looduslike materjalidega.
- mängib rahvuslikke mänge: osavus-, laulu-, ring- ja sõnalisi mänge. Muusika- ja laulumänge mängides arenevad lapsel muusikaline kuulmine ja rütmitunne. Laps annab liikumise abil edasi muusika meeleolu, reageerib muusika rütmile, dünaamikale, algusele ja lõpule.
- arendab kehalist võimekust, kehastudes erinevateks tegelasteks (loovus, fantaasia) kasutab erinevaid liikumisviise – arenevad liigutuste täpsus ja koordinatsioon.
- õpib mängudes väärtusi.
Pildid
-