Pedagoogid
Õpetaja: Svetlana
Õpetaja assistendid: Ester, Annika
Muusikaõpetaja: Tiiu
Liikumisõpetaja: Irina
Lastevanemate esindaja hoolekogus:
Rühma iseloomustus
Laste vanus : 1,5-2
Laste arv : 14
Päevakava
-
Päevakava
- Kellaaeg
- Tegevus
- 7.00 – 8.50
- • laste saabumine lasteaeda
• individuaalne või grupitöö lastega
• õppe- ja loovmängud
• vaba tegevus
• info lapsevanematega - 8.30 – 9.00
- Hommikusöök
- 9.10 – 12.00
- 1. Õppetegevused
2. Õues viibimine
• mängud
• vaatlused ja õppetegevused
• jalutuskäigud
• liikumismängud
• vaba tegevus - 12.15
- Lõunasöök
- 13.00 – 15.00
- Puhkeaeg
- 15.00 – 15.45
- • eneseteenindamine
• vaba tegevus - 15.45 – 16.15
- Õhtuoode
- 16.15 – 18.00
- • individuaalne ja/või grupitöö lastega
• mängud toas ja/või õues
• õppe- ja loovmängud
• info lapsevanematega
• laste kojusaatmine
Õppetegevused
Valdkond Õppesisu ja -tegevused: Arv
nädalasMuusika 1) laulmine;
2) muusika kuulamine;
3) muusikalis-rütmiline liikumine ja tants;
4) pillimäng.
Muusikategevused saalis2 Liikumine 1) kehalise kasvatuse alased teadmised: ohutus, enesekontroll ja hügieen;
2) põhiliikumised;
3) liikumismängud;
4) erinevad spordialad.
Liikumistegevused saalis, võimlas, õues2 Ujumine - Kunst 1) kujutamine ja väljendamine;
2) kujundamine;
3) tehnilised oskused;
4) kunstiteoste vaatlemine.Voolimine 1 Kleepetöö 1 x kuus voolimise asemel Maalimine 1 Mina ja keskkond 1) sotsiaalne keskkond;
2) tehiskeskkond;
3) looduskeskkond.
vestlus, kuulamine, jutustamine, praktiline tegevus, õppemäng1 Keel ja kõne 1) keelekasutus: hääldamine, sõnavara, grammatika; 2) suhtlemine, jutustamine ja kuulamine; 3) lugemine ja kirjutamine, lastekirjandus. 2 Matemaatika 1) hulgad, loendamine ja arvud, arvutamine;
2) suurused ja mõõtmine;
3) geomeetrilised kujundid.1 Tegevuskava
-
Õppemänge mängides laps:
- õpib ja omandab sotsiaalseid oskusi ja reegleid, sh kuulab kaaslast, sõlmib kokkuleppeid, ootab oma järjekorda, järgib mängureegleid, keskendub mängule ja püsib alustatud tegevuse juures.
- omandab, kinnistab ja süvendab teadmisi ja oskusi erinevates õppe- ja kasvatustegevuse valdkondades, nt saab selgeks suuruse- ja asukohamõisted, järgarvud, rühmitamise (tüdrukud ja poisid; punane ja sinine võistkond jne), orienteerub ajas ja ruumis; hääle- hääliku- ja lugemismängud aitavad kujundada ja arendada lapse lugemis- ja kirjutamisoskust.
- kogeb emotsioone, põnevust, uudishimu, huvi, loovust ning väljendab emotsioone sobival viisil.
- arendab erinevaid tajusid (kuulmine, nägemine, kompimine, haistmine), vaatleb, märkab, suunab oma tähelepanu ja mõtlemist.
- osaleb mänguvahendite valmistamisel taaskasutatud materjalidest.
- mängib õues, sh õpib läbi erinevate matkimismängude lindude ja loomade liikumisviise, loodusnähtusi, tutvub looduslike materjalidega.
- mängib rahvuslikke mänge: osavus-, laulu-, ring- ja sõnalisi mänge. Muusika- ja laulumänge mängides arenevad lapsel muusikaline kuulmine ja rütmitunne. Laps annab liikumise abil edasi muusika meeleolu, reageerib muusika rütmile, dünaamikale, algusele ja lõpule.
- arendab kehalist võimekust, kehastudes erinevateks tegelasteks (loovus, fantaasia) kasutab erinevaid liikumisviise – arenevad liigutuste täpsus ja koordinatsioon.
- õpib mängudes väärtusi.